paleciaki używane

Katalog znalezionych fraz

serial-skazany-na-smierc serial skazany na śmierć

Temat: Jak sie mowi paleciak po angielsku?
paleciak to pump truck [pamp trak] albo pallet truck [palet trak] i to pomaga ciagnac

wozek widlowy to fork truck [fork trak] (fork to widelec) i to jest to co ustawia w wiezyczke

sack truck [sak trak] doslownie 'wozek do workow', 2 kolowy wozeczek z mala platforma uzywany np do transportu pralek itp, moze tez wystepowac jako trolley [troly]

[ Dodano: Sro Lip 15, 2009 16:36 ]
Źródło: bham.pl/forum/viewtopic.php?t=5543



Temat: czym rozpoławiacie ciągnik ?
dzięki cgdl wiadomo, że fotka wyjaśniłaby wszystkie wątpliwości co do projektu, ale w czasie czytania naszła mnie myśl i dość proste rozwiązanie. Mianowicie prosty używany paleciak którego zakres podnoszenia to ok 20cm a reszta do "wyfilowania"klockami np. http://www.paleciaki.com.pl/ac25-a.php#d
Pozdrawiam
P.S. jesli mój pomysł jest zły z jakiś powodów proszę wyprostować moją myśl. :mrgreen
Źródło: rpt.pl/forum/viewtopic.php?t=976


Temat: [GwK] Wozki podnosnikowe uzywane
Użytkownik "Metalek" <metalek@onet.eu> napisał w wiadomości
news:ff9rqk$93a$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Szukam firmy w Krakowie handlujacej uzywanymi wozkami podnosnikowymi.
>[/color]

Czy takie to nie wiem. Koło hali Wisły kupowałem kiedyś używany paleciak.
To tam gdzie widać drabiny zza ogrodzenia.
Wojtek
--
Żywiec - prawie jak piwo!


Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=31987


Temat: [K] paleciaka
nowy paleciak to koszt 800 zl wiec nie wiem czy jest sens kupowac uzywany tybardziej ze podnosnik jak sie zepsuje a zdaza sie to czesto w starych typach kosztuje tyle co prawie nowy paleciak
Źródło: forum.stormriders.pl/viewtopic.php?t=2325



Cytat

A może twój Bóg by chciał, byś go chwalił przed innymi Bogami? Stanisław Jerzy Lec

Meta